Literatür

Inbound Pazarlama

Yazar:

Inbound Pazarlama, adı üstünden de anlaşılacağı gibi potansiyel müşterileri ürününüze ve hizmetinize çekmek için izlenen dijital pazarlama stratejisidir. İçerik pazarlaması ile bir bütün olan Inbound Pazarlama; blog yayınları, sosyal medya paylaşımla...

Talep Yaratma

Yazar:

Bütün pazarlama faaliyetlerinin amacı talep yaratmaktır ya da talep yaratmak için diğer pazarlama faaliyetlerine ihtiyaç vardır gibi bir döngüdür talep yaratma. Bir şirketin ürettiği ürünü ya da hizmeti tanıtmak/satmak için ya da pazar payını artırma...

Dijital Pazarlama Araçları

Yazar:

Hızla gelişen teknoloji ve getirdiği yenilikler sayesinde yaygınlaşan internet kullanımı, günlük hayatta olduğu gibi iş hayatında da farklı aşamalarda kendini gösterir. Üreticilerin tüketiciyle arasında bir bağ oluşturmasına yarayan ve tanıtım, müşte...

Dijital Pazarlama

Yazar:

Dijital Pazarlama Nedir? Genel olarak dijital pazarlama, geleneksel pazarlama konseptinin internete yansıması olarak düşünülebilir. Ancak çevrimdışı pazarlamanın sınırlarına takılmadan çok daha geniş bir araç ve strateji yelpazesine sahip olan dijita...

YouTube Reklamları

Yazar:

Belirli görüntü karelerinin arka arkaya birleştirilmesiyle ve kullanıcıların dünya üzerindeki herhangi bir olay veya bir konu hakkında veya tasarım programlarıyla yapay olarak oluşturulabilen birleşik görüntü dizileri “video” kavramının dünya üzerind...

Omnichannel Pazarlama

Yazar:

Bir süredir pazarlama dünyası hızlı ve büyük değişimler geçiriyor. Kitlesel “zorlama” prensipli pazarlamadan uzaklaşıp daha kişiselleştirilmiş, tüketicilere birçok kanaldan ve cihazdan ulaşılabilen çok kanallı omnichannel pazarlamaya...

LinkedIn Reklamları

Yazar:

LinkedIn reklam konusunda uzun zamandır yazmak istiyordum ama fırsat bulamamıştım, hazır bütün reklam paneli değişmişken en güncel bilgilerin ve yeniliklerin yer aldığı komple bir rehber hazırlamak istedim. Uzunca bir yazı bizleri bekliyor. LinkedIn...

Kurumsal Kimlik Tasarımı

Yazar:

Kurumsal kimlik, firmanın şirket içinde ya da şirket dışında duruşunu temsil eden ve müşterilerin bir bakışta firmayı tanımasını sağlamak için yapılan çalışmaların bütünüdür. Kurumsal kimlik aynı zamanda firmanın profesyonel görünmesini sağladığı içi...

Yeniliklerden Haberdar Olun

    Dijital dünyanın yerlileriyiz! Teknoloji bizim DNA’mızda var. Sosyal medya dahil tüm dijital kanallarda, global müşterilerimiz için çözümler üretiyoruz.
    ADRES
    Somuncu Baba Sokak No:67 Ataşehir İstanbul/Türkiye
    TELEFON
    +90 216 334 56 78
    EMAIL
    info@mochatouch.com