Literatür

Marka Konumlandırma

Yazar:

Temel olarak “Nasıl bilirdiniz?” sorusunun cevabı marka konumlandırmadır. Bir ürün veya hizmetin hedef kitle tarafından nasıl bilindiği aynı zamanda markanın nasıl konumlandığını gösterir. Kaliteli bir ürün, köklü bir marka, ucuz bir hizmet, itibarlı...

Mental Model

Yazar:

Mental Model Birçok yerde rastlayabileceğiniz mental model ya da zihinsel model olarak anılan kavram aslında nedir? Her yerde rastladığımız sıradan tanımlamalar ve anlatımlar oldukça entelektüel ve anlaşılması zor bir dil içerdiğinden çok da gerekli...

Reklam

Yazar:

Reklam Nedir ? Bir ürün veya hizmetin tanıtılması, duyurulması amacıyla yapılan faaliyetlerin tümüne reklam denir. Belirli bir ürün veya hizmete dair oluşturulan bilgiler bütününün, belirlenen ya da hedeflenen bir kitleye iletilmesini sağlayan reklam...

Pazarlama

Yazar:

Pazarlama Nedir ? Birçok insan pazarlamanın mal veya hizmet üretildikten sonra başladığı yanılgısına düşer. Pazarlama kavramı, satış ve promosyon (reklamcılık) gibi süreçleri kapsamakla beraber çok daha geniş bir süreci içerisinde barındırır. Tüketic...

HubSpot

Yazar:

HubSpot Nedir? Pazarlama sektörünün gelişimini etkileyerek yeni bir düzenle bütün pazarlama, satış ve hizmet faaliyetlerini bütüncül bir platformda birleştiren HubSpot, şirketlerin dijital süreçlerine yön veren ve inbound pazarlamaya dair yeni bir ba...

Marka Değeri

Yazar:

Marka değeri, marka öz varlığı ya da marka öz sermayesi; bir markanın hedef kitlesi tarafından değerlendirildiğinde ortaya çıkan bilgiler bütünüdür. Markanın bilinirliği, markaya duyulan sadakat, oluşturulan kalite algısı, marka değerine dair kriterl...

Inbound Pazarlama

Yazar:

Inbound Pazarlama Nedir? Inbound Pazarlama, adı üstünden de anlaşılacağı gibi potansiyel müşterileri ürününüze ve hizmetinize çekmek için izlenen dijital pazarlama stratejisidir. İçerik pazarlaması ile bir bütün olan inbound pazarlama; blog yayınları...

Talep Yaratma

Yazar:

Bütün pazarlama faaliyetlerinin amacı talep yaratmaktır ya da talep yaratmak için diğer pazarlama faaliyetlerine ihtiyaç vardır gibi bir döngüdür talep yaratma. Bir şirketin ürettiği ürünü ya da hizmeti tanıtmak/satmak için ya da pazar payı...

Dijital Pazarlama Araçları

Yazar:

Hızla gelişen teknoloji ve getirdiği yenilikler sayesinde yaygınlaşan internet kullanımı, günlük hayatta olduğu gibi iş hayatında da farklı aşamalarda kendini gösterir. Üreticilerin tüketiciyle arasında bir bağ oluşturmasına yarayan ve tanıtım, müşte...

Yeniliklerden Haberdar Olun

    Dijital dünyanın yerlileriyiz! Teknoloji bizim DNA’mızda var. Sosyal medya dahil tüm dijital kanallarda, global müşterilerimiz için çözümler üretiyoruz.
    ADRES
    Somuncu Baba Sokak No:67 Ataşehir İstanbul/Türkiye
    TELEFON
    +90 216 334 56 78
    EMAIL
    info@mochatouch.com