0
Dijital Pazarlama Nedir, Neden Önemlidir? Detaylı Rehber
Dijital pazarlama, markaların internet ve dijital teknolojileri kullanarak ürün ve hizmetlerini tanıttığı, pazarladığı, sattığı ve en önemlisi müşterileriyle iletişim kurduğu bir süreçtir. Bu süreç, web siteleri, sosyal medya platformları, arama motorları, e-posta ve diğer dijital kanallar aracılığıyla gerçekleştirilir. Bütün alt...
Orta Ölçekli Bir Şirket İçin Marka Stratejisi Oluşturmak
Orta ölçekli şirketler için marka stratejisi oluşturmak, büyük ve köklü bir markanın strateji oluşturmasından daha zor olabilir. Birçok değişken orta ölçekli şirketleri içinden çıkamadığı bir kaosa sürükleyebilir. Bu nedenle küçük ya da orta ölçekli girişimci için marka stratejisi oluşturma süreci...
A/B Testi: Tahmin Etmeyin, Teste Başlayın
A/B testi, bir web sayfasının, uygulamanın, e-postanın veya diğer pazarlama varlıklarının iki veya daha fazla sürümünün hangisinin daha iyi performans gösterdiğini belirlemek için birbirleriyle karşılaştırıldığı bir süreçtir. Kuruluşlar, tasarım, içerik veya metin gibi öğeleri sistematik olarak değiştirerek ve sonuçta ortaya...
Dönüşüm Oranı Optimizasyonu (CRO) ile Bütçenizi Nasıl Daha Verimli Kullanabilirsiniz?
Dönüşüm Oranı Optimizasyonu (CRO), bir web sitesi veya mobil uygulamadaki dönüşüm oranını artırma çalışmalarıdır. Dönüşüm Oranı Optimizasyonu (CRO)’nun temel amacı, mevcut web sitesi trafiğini kullanarak daha fazla satış, abone veya potansiyel müşteri elde etmektir. Bunu, web sitesi veya mobil uygulamada...
Pazarlama Stratejisi Nasıl Oluşturulur?
Pazarlama stratejisi, ürün veya hizmetin hedef kitleye ulaştırılması için yapılan plan ve süreçlerin tümüdür. Doğru bir pazarlama stratejisi markanın uzun vadeli hedeflerini gerçekleştirmesi ve rekabet edebilmesi için önemli bir kriterdir. Bir işletmenin ürün veya hizmetlerini hedef kitlesine tanıtmak, marka bilinirliğini...
Blog Ne Demek? Nasıl Blog Yazılır?
Blog yani weblog, resmi olmayan bir şekilde düzenli olarak yayınlanan içeriklerin olduğu web sitesi ya da web sayfası demektir. Bloglar kişisel deneyimler, hobiler, ilgi alanları, haberler, yorumlar ve daha fazlasını içeren çok çeşitli konuları kapsayabilir. Genellikle okuyucuların yorumlar aracılığıyla içerikle...
Arama Motoru Nedir?
Dijital ortamlarda bir konuda arşivlenen bilgi, görüntü, haber gibi herhangi bir veriye ulaşılmasını sağlayan araçlara arama motoru denir. Bilginin durmaksızın aktığı bir dünyada, arama motorları uçsuz bucaksız dijital dünyada güvenilir rehberlerimiz olarak karşımıza çıkıyor. Arama düğmesine bastığınızda perde arkasında neler...
İnsan Kaynakları Yönetimi Nedir? Neden Önemlidir?
İnsan kaynakları yönetimi, bir şirketin sahip olduğu insan gücünün etkili bir şekilde yönetilmesi ve geliştirilmesi sürecidir. İşe alım, eğitim, performans yönetimi, kariyer gelişimi, ücretlendirme, iş ilişkileri, iş sağlığı ve güvenliği gibi çalışanları etkileyen bütün konular bu sürece dahildir. Aynı zamanda...
Kriz Yönetimi Nedir? Örnekleri ve Aşamaları ile Detaylı Rehber
Günümüzün dinamik ve öngörülemez iş ortamında, kriz yönetimi kurumsal başarının çok önemli bir unsuru haline gelmiştir. Kriz yönetimi, bir kuruluşun itibarına, faaliyetlerine veya paydaşlarına potansiyel olarak zarar verebilecek beklenmedik olayları öngörmeyi, bunlara hazırlanmayı, yanıt vermeyi ve bunları telafi etmeyi içerir....
Kurumsal SEO Nedir? Şirketinize Nasıl Fayda Sağlar?
Kurumsal SEO, şirketlerin web sitelerinin arama motorlarında daha üst sıralarda yer almasını sağlamak için yapılan çalışmaların tamamıdır. Bu çalışmalar, web sitesinin içeriğinin, teknik yapısının ve backlinklerin optimize edilmesini içerir. Kurumsal SEO, o sırada ilgili ürünü/hizmeti arayan kişilerin markanızı görmesini sağladığı...
KPI: Stratejinizi Geliştirmek İçin Başarı Anahtarınız
KPI, Key Performance Indicator kelimelerinin kısaltmasıdır. Türkçede Anahtar Performans Göstergesi olarak adlandırılır. KPI’lar, bir organizasyonun veya bir kişinin performansını ölçmek, değerlendirmek ve stratejik hedeflere ulaşma sürecinde rehberlik etmek için güçlü bir araçtır. KPI Nasıl Belirlenir? KPI’ları belirlerken öncelikle aşağıdaki faktörleri...
Proje Yönetimi: Daha İyi Bir Proje Planı ile Başarı Sağlayın
Proje yönetimi, belirli bir hedefi gerçekleştirmek için kaynakları planlama, strateji geliştirme, organizasyon, yönlendirme ve kontrol etme sürecidir. Bir proje genellikle belirli bir başlangıç ve bitiş tarihi olan, benzersiz bir ürün, hizmet veya sonuç üretmeye yönelik bir çaba olarak tanımlanır. Proje...
Dijital PR: Markanızı Öne Çıkaracak Etkili Bir Strateji Oluşturun
Dijital PR, marka bilinirliğini artırmak, hedef kitlenizle bağlantı kurmak ve güven oluşturmak için dijital kanalları kullanan bir halkla ilişkiler stratejisidir. Geleneksel halkla ilişkilerden farklı olarak, dijital PR, bloglar, sosyal medya, içerik pazarlama ve SEO gibi çevrimiçi araçları kullanır. Dijital PR,...
AIDA Modeli: Satın Alma Kararlarını Etkileme Yolu
AIDA modeli, potansiyel müşterilerin satın alma kararlarını verme sürecini dikkat (attention), ilgi (interest), istek (desire) ve eylem (action) olarak dört aşamaya ayıran pazarlama modelidir. İsmini aşamaların baş harflerinden almıştır. AIDA modeli, potansiyel müşterilerinizin satın alma kararlarını etkileyebilmeniz için kullanabilecğeiniz bir...
Değer Zinciri Nedir? Nasıl Rekabet Avantajı Sağlar?
Değer zinciri, bir şirketin ürün veya hizmetin oluşturulmasından tüketiciye ulaştırılmasına kadar olan aşamaların tamamını kapsayan süreçler bütünüdür. Bu süreçlerde gerçekleşen her adım birbirine bağlı olduğu için süreç değer zinciri şeklinde adlandırılır. Zincirin her halkası kendinden önce ve sonra gelen halkayla...