Blog

Dijital Pazarlama Dünyası

Yazar: Kategori: Dijital Pazarlama

Verdiğiniz hizmetin müşterilerinizin kullandığı teknolojik seviyede olmasını istiyorsanız dijital pazarlama dünyasına hoş geldiniz. Tamamı dijital çözümlerden oluşan yeni bir müşteri hizmetleri deneyimi hem şirketiniz hem çalışanlarınız hem de müşterileriniz için çağa ayak uyduran, pratik bir çözümleme süreci doğuracaktır. B2B pazarlama stratejileri arasında kaybolmamak için verdiğiniz hizmeti iyi tanımanız ve hangi dijital ortamda var olmanız gerektiğini […]

B2B Pazarlamaya Uygun Bir E-Mail İçin Dikkat Edilmesi Gereken 5 Püf Nokta

Yazar: Kategori: Dijital Pazarlama

Yeni çağın “dijital mektubu” olarak adlandırabileceğimiz e-mail kavramı; çalışan, çalışmayan her kesimin hayatına bir şekilde girmiş bulunmakta. Her noktada kullanılması, günlük olarak posta kutumuza düşen e-mail sayısını da arttırmış bulunmakta. Tabi bu durum e-maillerin artık dikkat çekici ve diğerlerinden farklı olması yönünde bir rekabeti de oluşturmuş bulunmakta. Şirketler ve işletmeler, B2B pazarlama stratejilerini yavaş yavaş […]

LinkedIn Şirket Sayfa Yapısını Güncelledi

Yazar: Kategori: LinkedIn, Pazarlama

Bir işletmeniz var, sevdiğiniz bir işi yapıyorsunuz ve büyük hayalleriniz var. Gerçekten emek vererek bir şeyler yapıyorsunuz fakat insanlara bunu fark ettiremiyorsunuz. Belki işletmeniz ücra bir mahalle köşesinde belki de rekabetin yüksek olduğu bir sektörde. Bir şekilde isminizi duyurup “ben de buradayım!” demeniz gerekiyor. Bunun en basit ve efektif yollarından biri ise sosyal medya ve […]

Hedefini Seç: X, Y, Z Kuşağı

Yazar: Kategori: Dijital Pazarlama, Google Analytics, İçerik, LinkedIn, Pazarlama, SEO, Sosyal Medya

Pazarlama tarihine kısa bir bakış attığımız zaman kuşaklar ve onların eğilimleri ile ilerlediğini görürüz. Pazarlama sürecinde yöneticiler kararlarının çoğunu bu kuşakları inceleyerek veriyorlar. Kuşaklar ve onların peşinden gelen akımlar sayesinde pazarlama sürecindeki tüm ihtiyaçlar daha şeffaflaşıyor. Milenyumlar – Kuşak Y ve Kuşak Z, iş içeriğini internet üzerinden tekelleştirmeye, konferans sunumlarına, araştırma makalelerine ve sonunda satış […]

Mocha

Yazar: Kategori: Genel

Marakeş Değil Mochatouch Biz Mochatouch’ız! Yeri geldi Marakeş olduk, kimi zaman da Maraton… İsmini anlatamayan derdini anlatır mı dedik ve ismimizin hikayesini Mocha lezzetiyle birleştirmek istedik. Mochatouch ekibi olarak çatı katında çalışan altı buçuk kaçığız- buçuk ise henüz yuvaya giden Ata’mız. Çatı katı dediysek aklınızda hemen karanlık bir oda gelmesin. Çalıştık, büyüdük, ajansımızı büyüttük ve […]

2019 Dijital Pazarlama Trendleri

Yazar: Kategori: Dijital Pazarlama, İçerik, Pazarlama, SEO, Sosyal Medya

Teknoloji odaklı bir dünyada yaşıyoruz. Sabah uyandığımız gibi biraz sosyal medyada geziniyor, çalışma masamıza oturup e-postalarımıza ve e-bültenlere göz gezdiriyoruz. Gece uykularımız ise sosyal medya ağları sayesinde sabahlara kadar gelmiyor. Hepimiz biliyoruz ki teknoloji hayatımızın hemen her bölümünde krallığını ilan etti, ritüellerimizi değiştirdi. Bir mobil uygulama aracılığıyla ev aletlerimizi kontrol etmekten, en sevdiğiniz müziği çalmak için […]

2019 Sosyal Medya Trendleri

Yazar: Kategori: Sosyal Medya

Bundan on yıl önce ürünlerinizi, sosyal medya olmadan da başarılı bir şekilde pazarlayabileceğimizi biliyorduk. 2019’da ise maalesef hiç şansımız yok. Sosyal medya ve Google müşterilerinizin, ürünlerinizi aradığı ilk yer ve daha da önemlisi sizin marka imajınızdır. Müşterilerinizi tanımak ve ürünlerinizi onlara tanıtmak için sosyal medyadan daha iyi bir mecranın olmayacağını hepimiz biliyoruz. Peki 2019’da sosyal […]

Position Zero (0. Sıra) – Google Featured Snippets Nedir?

Yazar: Kategori: SEO

Bu aralar Google 1. sayfadaki garip bir şeylerin olduğunu fark ettiniz mi? Sadece metin bağlantılar yerine, resimler ve videoları da içeren sonuçlara alışmıştık fakat artık aradığımız bilgiyi direkt olarak önümüze koyan aramalarla karşı karşıyayız. Featured snippets ile hayatımıza giren bu özelliğe Google 0. (sıfırıncı) sıra veya pozisyon adını verdiler. Yıllardır dijital pazarlama uzmanlarının ve SEO profesyonellerinin ulaşmaya […]

Kaliteli ve Etkili İçerik Nasıl Hazırlanır?

Yazar: Kategori: İçerik

Başarılı ve etkili içerik hazırlamak için içeriğinizin iş hedeflerinizle birleştirilmesi çok önemlidir. Etkili içerik, özgün olmalıdır ve pek çok alana hizmet edebilmelidir. İçerik üretimine başlamadan iş hedefleri belirlemek, içerik yazarı için oldukça değerlidir ve içeriğin hedef kitlelere daha hızlı ulaşmanızı sağlar. Ayrıca yazarın daha etkili bir CTA (Call to Action) yani harekete geçirici mesaj oluşturmasına […]

Google Analytics – Başlangıç – Nedir? Nasıl Kullanılır?

Yazar: Kategori: Google Analytics

Google Analytics, güncel dijital medya dili ile bahsetmek gerekirse en becerikli stalker’dır. Ücretsiz olarak web sayfanızın ziyaretçi istatistiğinin tutulup raporlandığı bir mecradır. Ziyaretçilerin; yaş aralıklarını, bilgisayar başından mı yoksa mobil mi erişim sağladıkları, coğrafi olarak nereden ziyaret ettikleri, hangi ortamlardan adresi buldukları, neler ile ilgilendikleri gibi bir çok özelliklerini inceleyebilirsiniz. Google Analytics kurulum olarak oldukça […]

    Dijital dünyanın yerlileriyiz! Teknoloji bizim DNA’mızda var. Sosyal medya dahil tüm dijital kanallarda, global müşterilerimiz için çözümler üretiyoruz.
    ADRES
    Somuncu Baba Sokak No:67 Ataşehir İstanbul/Türkiye
    TELEFON
    +90 216 334 56 78
    EMAIL
    info@mochatouch.com