Günümüzde hemen hemen herkesin artık bir e-mail adresi bulunuyor. Çoğu platform, üyelikler için bir e-mail adresini zorunlu tutuyor ve şirketlerinin reklamlarını, ürünlerini, gelişmelerini Mailing (e-mail pazarlamacılığı) yoluyla üyelerine duyuruyor Peki kaç şirket bunu doğru yapabiliyor, kaç şirket abonelerinin maillerini okumasını sağlayabiliyor?
Pazarlama stratejileri zaman geçtikçe evrim geçirdi ve artık bireysel pazarlama taktikleri ortaya çıktı. Kişiye kendini özel hissettirmek, samimi bir dil kullanmak ve kişiye özel avantajlardan faydalandırmak; müşterinin sizi tercih etmesini sağlayabiliyor.
Müşteriyi kazanmak zor olabilir ama doğru bir strateji izlendiği zaman hedeflerinize daha hızlı ulaşabilirsiniz. Müşteriye kendini özel olduğunu hissettirmeli, onu hedeflerinize doğru yöneltmeyi sağlayabilmelisiniz. Bu unsurları dikkate alarak çalışıyoruz, tecrübemize dayanarak müşterinizle aranızdaki ilişkiyi güçlendiriyoruz.
Mailing yaparken müşterinin e-mailinizdeki tıklama hedeflerini gerçekleştirebilmesi için bu tür karşı tarafı harekete geçirici noktalara dikkat etmemiz gerekiyor;
Hedefiniz vermek istediğiniz mesajı kısa, öz ve yaratıcı olmalıdır. E-mailiniz, müşteriyi hedeflediğiniz yere götürebilmelidir.
Seçtiğiniz başlık diğer e-mailler arasından seçilebilir ve ilgi çekici olmalıdır.
Müşterilerinize kim olduğunuzu profesyonel şekilde belirtin.
Genel bir dil kullanmak yerine müşterinin özel olduğunu hissettirecek bir dil kullanın.
Satış yapmak istediğinizi belirten kelimeler yerine (indirim, satın al, kampanya) ürününüz hakkında bilgilendirici, ilgi çekici ve müşteriyi ürününüzün kalitesine inandırmaya teşvik edici cümleler kullanın.