Tag Archives: Müşteri İlişkileri

CRM Nedir?

Yazar: Kategori: Literatür

Genel olarak diğer pazarlama türleri gibi stratejik bir girişim olan CRM, kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunarak müşteri sadakati oluşturmak ve kâra yönelik adımlar izlemek olarak tanımlanabilir. Müşterinin bütün yaşam döngüsünü kapsayan CRM, temelde bir pazarlama stratejisidir. Diğer stratejiler gibi marka değeri yaratmaya, kârı artırmaya, itibar oluşturmaya yönelik bir düşünce ve yönetim şeklidir. Kilit noktası müşteri olan […]

Hesap Tabanlı Pazarlama (ABM) Nedir?

Yazar: Kategori: Literatür

Hesap Tabanlı Pazarlama ya da Account Based Marketing (ABM), pazarlama kaynaklarının belirli hesaplara odaklanarak faaliyet göstermesidir. Hesap tabanlı pazarlama stratejisinin amacı bir hedef belirleyerek pazarlama faaliyetlerini bu hedef hesap üzerine yoğunlaştırmaktır. Böylece yürütülen pazarlama faaliyetleri hedeflenen hesap için kişiselleştirilir. Hesap tabanlı pazarlama, müşteri odaklı pazarlama olarak da adlandırabilir. Bir müşteri belirlenir ve analiz edilir. Analiz […]

Talep Yaratma

Yazar: Kategori: Literatür

Bütün pazarlama faaliyetlerinin amacı talep yaratmaktır ya da talep yaratmak için diğer pazarlama faaliyetlerine ihtiyaç vardır gibi bir döngüdür talep yaratma. Bir şirketin ürettiği ürünü ya da hizmeti tanıtmak/satmak için ya da pazar payını artırmak, markası için farkındalık yaratmak adına attığı her adım talep yaratma olarak adlandırılabilir. Aynı zamanda bilinen pazarlama faaliyetlerini de açıklayan bu tanımla pazarlama […]

    Dijital dünyanın yerlileriyiz! Teknoloji bizim DNA’mızda var. Sosyal medya dahil tüm dijital kanallarda, global müşterilerimiz için çözümler üretiyoruz.
    ADRES
    Somuncu Baba Sokak No:67 Ataşehir İstanbul/Türkiye
    TELEFON
    +90 216 334 56 78
    EMAIL
    info@mochatouch.com