Tag Archives: Marka Değeri

Marka Konumlandırma

Yazar: Kategori: Literatür

Temel olarak “Nasıl bilirdiniz?” sorusunun cevabı marka konumlandırmadır. Bir ürün veya hizmetin hedef kitle tarafından nasıl bilindiği aynı zamanda markanın nasıl konumlandığını gösterir. Kaliteli bir ürün, köklü bir marka, ucuz bir hizmet, itibarlı bir ajans, samimi bir kurum gibi tanımlamalar markanın, hedef kitlenin gözünden nasıl göründüğünü ve akıllarda nasıl yer ettiğini ifade eder. Konumlandırma, bir […]

3 Horizons Model (Üçlü Ufuk Modeli)

Yazar: Kategori: Genel

Şirketler olgunlaştıkça inovasyon arayışları sekteye uğradığı için zamanla büyüme oranları düşer. Tutarlı bir büyüme seviyesine ulaşmak isteyen şirketler, gelecekte olmak istedikleri yeri göz önünde bulundurarak mevcut plan ve stratejilerini uyarlamak zorundadır. Büyüme ekseninin en önemli öğretilerinden biri olan 3 Horizons Model; şirketlerin mevcut yapı ve performanslarını göz ardı etmeden büyüme stratejileri için potansiyel fırsatları değerlendirebilecekleri […]

Marka Değeri

Yazar: Kategori: Literatür

Marka değeri, marka öz varlığı ya da marka öz sermayesi; bir markanın hedef kitlesi tarafından değerlendirildiğinde ortaya çıkan bilgiler bütünüdür. Markanın bilinirliği, markaya duyulan sadakat, oluşturulan kalite algısı, marka değerine dair kriterleri sunan unsurlardır. Günümüzde bir ürünün markası sadece ürüne ve üreticiye dair bilgiler vermez. Aynı zamanda markanın toplum üzerindeki algısıyla birleşerek tüketici için net […]

    Dijital dünyanın yerlileriyiz! Teknoloji bizim DNA’mızda var. Sosyal medya dahil tüm dijital kanallarda, global müşterilerimiz için çözümler üretiyoruz.
    ADRES
    Somuncu Baba Sokak No:67 Ataşehir İstanbul/Türkiye
    TELEFON
    +90 216 334 56 78
    EMAIL
    info@mochatouch.com