Tag Archives: Dijital Pazarlama

Dijital Pazarlama Araçları

Yazar: Kategori: Literatür

Hızla gelişen teknoloji ve getirdiği yenilikler sayesinde yaygınlaşan internet kullanımı, günlük hayatta olduğu gibi iş hayatında da farklı aşamalarda kendini gösterir. Üreticilerin tüketiciyle arasında bir bağ oluşturmasına yarayan ve tanıtım, müşteri hizmetleri, pazarlama ve satış gibi iş süreçlerinde önemli bir kaynak haline gelen internetin üzerinde yapılan pazarlama faaliyetlerine dijital pazarlama denir. Dijital pazarlama, içinde birçok […]

Dijital Pazarlama Kanalları

Yazar: Kategori: Literatür

4 milyardan fazla internet kullanıcısının olduğu günümüz dünyasında dijital pazarlamanın ne denli önemlileştiğini gün geçtikçe görebiliriz. Kendilerine daha geniş hedef kitle oluşturmak isteyen markalar, televizyon ve matbaa reklamcılığı yerine dijital pazarlama kanallarından birini tercih etmeye başlamakta ve eski nesil reklamcılığa göre yatırım/kazanç oranının daha yüksek olması nedeniyle bu durum markaları da bir dijital pazarlama stratejisi […]

Dijital Pazarlama

Yazar: Kategori: Literatür

Dijital Pazarlama Nedir? Genel olarak dijital pazarlama, geleneksel pazarlama konseptinin internete yansıması olarak düşünülebilir. Ancak çevrimdışı pazarlamanın sınırlarına takılmadan çok daha geniş bir araç ve strateji yelpazesine sahip olan dijital pazarlama, pazarlamada kullanılan kanalların ve formatların gelişmesine katkıda bulunmuştur. Dijital pazarlamanın sunduğu analitik tablolar, ROI, PPC gibi araçlar sayesinde geleneksel pazarlamada kazanılacak faydadan çok daha […]

Dijital Pazarlama Stratejisi Nasıl Oluşturulur?

Yazar: Kategori: Dijital Pazarlama

Çağımızın modern pazarlama anlayışında pazarlama stratejilerinin eskiye göre şekil değiştirdiği aşikardır. Yıllardır tercih edilen geleneksel pazarlama yöntemlerinden, daha ucuz ve daha kontrol edilebilir bir yöntem olan dijital pazarlama yöntemlerine dönüşüm hızlı bir şekilde gerçekleşmektedir. Artık satıcı şirketler sürekli ulaşılabilir durumdadır ve müşteri taleplerine anında yanıt verebilmektedir. Bu anlık ulaşılabilme avantajı; tüketiciler için daha hızlı ve […]

Omnichannel Pazarlama

Yazar: Kategori: Literatür

Bir süredir pazarlama dünyası hızlı ve büyük değişimler geçiriyor. Kitlesel “zorlama” prensipli pazarlamadan uzaklaşıp daha kişiselleştirilmiş, tüketicilere birçok kanaldan ve cihazdan ulaşılabilen çok kanallı omnichannel pazarlamaya geçiliyor. Peki ya siz bu hızı takip edebiliyor musunuz? Mutfakta yemek pişiren annenizi düşünün. Yeni tarifleri hem sosyal ağlardan hem de mobil uygulamalardan inceliyor arkadaşlarıyla paylaşıp etkileşim alıyor. Peki ya […]

Yeni Dünya Yeni Düzen

Yazar: Kategori: LinkedIn

Bütün dünyanın dev bir sosyal ağda yaşadığı günümüz koşullarında kullanılan bütün ağlar birbirine bağlı olduğu gibi aslında her birinin farklı amaçlara hizmet ettiği bir gerçek. Bazıları sadece eğlenmek için, bazıları sosyalleşmek için, bazıları öğrenmek için bazıları ise çalışmak için var. Hayatımıza büyük kolaylık getirip çalışma şartlarını ya da çalışanların niteliklerini belirlememizi sağlayan en gelişmiş ağ […]

Dijital Pazarlama Dünyası

Yazar: Kategori: Dijital Pazarlama

Verdiğiniz hizmetin müşterilerinizin kullandığı teknolojik seviyede olmasını istiyorsanız dijital pazarlama dünyasına hoş geldiniz. Tamamı dijital çözümlerden oluşan yeni bir müşteri hizmetleri deneyimi hem şirketiniz hem çalışanlarınız hem de müşterileriniz için çağa ayak uyduran, pratik bir çözümleme süreci doğuracaktır. B2B pazarlama stratejileri arasında kaybolmamak için verdiğiniz hizmeti iyi tanımanız ve hangi dijital ortamda var olmanız gerektiğini […]

B2B Pazarlamaya Uygun Bir E-Mail İçin Dikkat Edilmesi Gereken 5 Püf Nokta

Yazar: Kategori: Dijital Pazarlama

Yeni çağın “dijital mektubu” olarak adlandırabileceğimiz e-mail kavramı; çalışan, çalışmayan her kesimin hayatına bir şekilde girmiş bulunmakta. Her noktada kullanılması, günlük olarak posta kutumuza düşen e-mail sayısını da arttırmış bulunmakta. Tabi bu durum e-maillerin artık dikkat çekici ve diğerlerinden farklı olması yönünde bir rekabeti de oluşturmuş bulunmakta. Şirketler ve işletmeler, B2B pazarlama stratejilerini yavaş yavaş […]

LinkedIn Şirket Sayfa Yapısını Güncelledi

Yazar: Kategori: LinkedIn, Pazarlama

Bir işletmeniz var, sevdiğiniz bir işi yapıyorsunuz ve büyük hayalleriniz var. Gerçekten emek vererek bir şeyler yapıyorsunuz fakat insanlara bunu fark ettiremiyorsunuz. Belki işletmeniz ücra bir mahalle köşesinde belki de rekabetin yüksek olduğu bir sektörde. Bir şekilde isminizi duyurup “ben de buradayım!” demeniz gerekiyor. Bunun en basit ve efektif yollarından biri ise sosyal medya ve […]

2019 Dijital Pazarlama Trendleri

Yazar: Kategori: Dijital Pazarlama, İçerik, Pazarlama, SEO, Sosyal Medya

Teknoloji odaklı bir dünyada yaşıyoruz. Sabah uyandığımız gibi biraz sosyal medyada geziniyor, çalışma masamıza oturup e-postalarımıza ve e-bültenlere göz gezdiriyoruz. Gece uykularımız ise sosyal medya ağları sayesinde sabahlara kadar gelmiyor. Hepimiz biliyoruz ki teknoloji hayatımızın hemen her bölümünde krallığını ilan etti, ritüellerimizi değiştirdi. Bir mobil uygulama aracılığıyla ev aletlerimizi kontrol etmekten, en sevdiğiniz müziği çalmak için […]

    Dijital dünyanın yerlileriyiz! Teknoloji bizim DNA’mızda var. Sosyal medya dahil tüm dijital kanallarda, global müşterilerimiz için çözümler üretiyoruz.
    ADRES
    Somuncu Baba Sokak No:67 Ataşehir İstanbul/Türkiye
    TELEFON
    +90 216 334 56 78
    EMAIL
    info@mochatouch.com