
Müşteri Sadakati İçin Uyulması Gereken Altın Kurallar
Müşteri bağlılığı (müşteri sadakati) şirket ve müşteri arasındaki temel iletişimdir. Bu iletişimin temelinde sosyal iletişim becerileri yatar.
Müşteri bağlılığı (müşteri sadakati) şirket ve müşteri arasındaki temel iletişimdir. Bu iletişimin temelinde sosyal iletişim becerileri yatar.
Genel olarak diğer pazarlama türleri gibi stratejik bir girişim olan CRM, kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunarak müşteri sadakati oluşturmak ve kâra yönelik adımlar izlemek olarak tanımlanabilir. Müşterinin bütün yaşam döngüsünü kapsayan CRM, temelde bir pazarlama stratejisidir. Diğer stratejiler gibi marka değeri yaratmaya, kârı artırmaya, itibar oluşturmaya yönelik bir düşünce ve yönetim şeklidir. Kilit noktası müşteri olan […]
HubSpot Nedir? Hubspot bir pazarlama otomasyonudur. Bu otomasyon şirketlerin dijital süreçlerine yön veren ve inbound pazarlamaya dair yeni bir bakış açısı kazandırmıştır. Ayrıca pazarlama sektörünün gelişimini etkileyerek yeni bir düzenle bütün pazarlama, satış ve hizmet faaliyetlerini bütüncül bir platformda birleştirmiştir. HubSpot 2006 yılında şirketlerin inbound pazarlama stratejilerini geliştirmelerine ve uygulamalarına yardımcı olmak üzere tasarlanmış bir […]