Tag Archives: B2B

Hesap Tabanlı Pazarlama (ABM) Nedir?

Yazar: Kategori: Literatür

Hesap Tabanlı Pazarlama ya da Account Based Marketing (ABM), pazarlama kaynaklarının belirli hesaplara odaklanarak faaliyet göstermesidir. Hesap tabanlı pazarlama stratejisinin amacı bir hedef belirleyerek pazarlama faaliyetlerini bu hedef hesap üzerine yoğunlaştırmaktır. Böylece yürütülen pazarlama faaliyetleri hedeflenen hesap için kişiselleştirilir. Hesap tabanlı pazarlama, müşteri odaklı pazarlama olarak da adlandırabilir. Bir müşteri belirlenir ve analiz edilir. Analiz […]

En Sevdiğim Mama Markaları Sosyal Medyada Ne Kadar Başarılı?

Yazar: Kategori: Sosyal Medya

Hey selam! Ben Mochatouch’ın kurucu ortağı ‘GırGır’. Benden blog için sosyal medya hakkında yazı yazmamı istediler – meeeh! Ben de bir kutu yaş mama karşılığında bu yazıyı yazıyorum. Havaların çok sıcak olmasıyla birlikte, bizim ajanstakilerin koltuklarını kapmaya, masalarına çıkmaya bayılıyorum – özellikle klimaya yakın olanların. Laf aramızda, şu sıralar bizim sosyal medya yöneticisi Deniz’in koltuğundan […]

    Dijital dünyanın yerlileriyiz! Teknoloji bizim DNA’mızda var. Sosyal medya dahil tüm dijital kanallarda, global müşterilerimiz için çözümler üretiyoruz.
    ADRES
    Somuncu Baba Sokak No:67 Ataşehir İstanbul/Türkiye
    TELEFON
    +90 216 334 56 78
    EMAIL
    info@mochatouch.com