B2C Pazarlamayı Diğer Pazarlama Metotlarından Ayıran İnce Detayları İyi Biliyoruz.
En önemli pazarlama ilkelerinden biri, stratejinizi hedef kitlenize göre odaklamaktır. B2C pazarlaması geniş bir müşteri kitlesine hitap etmelidir ve biz sizin hitap edeceğiniz o kitleyi tanıyarak işe başlıyoruz.
Tüketicilerinizin satın alma kararlarını genellikle duygusal olarak aldığını biliyoruz. Bu nedenle hedef kitlenize ürününüzün veya hizmetlerinizin avantajlarını duygusal açıdan çekici bir şekilde aktarıyoruz.
Hedef kitlenizi doğru bir şekilde analiz ediyor, reklam kampanyalarınızı kurgularken verim almanızı sağlıyoruz. Hedef kitlenizin bireysel tüketici olarak kim olduklarına, yaşlarına, cinsiyetlerine, konumlarına, gelirlerine, ilgi alanlarına, hobilerine ve harcama alışkanlıklarına göre ayırıyoruz.
İçeriğinizi, hedef kitlenizi memnun edecek, besleyecek ve satın alma kararlarını etkileyecek o duygusal bağı kurmalarını hedefleyerek oluşturuyoruz.
Tüm tüketicilerin dörtte birinden fazlası satın alma işleminden önce ürününüz veya hizmetiniz hakkında bilgi almak için web sitenizi veya sosyal medya hesaplarınızı ziyaret ediyor. Biz de çok çeşitli izleyici kitlesinin katılımını sağlamak için uygun blog yazıları ve ilgi çekici paylaşımlara hedef kitlenizin ilgisini çekiyoruz.
B2C tam anlamıyla her yerde bulunabilecek tüketicilerden oluşur. Belirli sektörlerdeki şirketler için en iyi olacak sosyal medya kanallarına vurgu yaparak hemen hemen tüm sosyal medya kanallarını kampanyalarınız için kullanıyoruz. Instagram ve Pinterest’in değerini biliyor, grafik olarak ilgi çekici görseller ve içerik olarak satın alma kararını etkileyecek metinlerle hedef kitlenizin gönüllerini fethediyoruz.
Tüketicilerin mağazada bulunduklarında bile aynı ürünü aratmak ve detaylı bilgi almak için Google’ı kullandığını biliyor musunuz?
Biz biliyoruz bu yüzden iyi gelişmiş anahtar kelime stratejileri ile kurgulanmış bir SEO çalışmasıyla ve içerik pazarlamasıyla web sitenizi arama motorlarında en üst sıralara çıkarıyor tıklama oranlarını artırıyoruz.